Weekly Live Music at C Bar

Kickstart your week with C Bar, where we bring you exhilarating moments filled with captivating tunes from a diverse range of music styles!

From soothing Jazz to pop classics in fresh interpretations, with a mid-week listening session by selected DJs, our musical programming is centered on quality and creativity!

Don’t miss our weekly impromptu music night – Kultura Social Jam, where you can confidently join a vibrant community of musicians and jam along to original creations.

Join us every evening at C Bar to enjoy the vibrant atmosphere and savor a refreshing cocktail!

Khởi động tuần mới của bạn với C Bar, nơi chúng tôi mang đến cho bạn những khoảnh khắc sôi động với những giai điệu cuốn hút từ nhiều thể loại âm nhạc khác nhau!

Từ nhạc Jazz êm dịu đến những bản pop kinh điển được tái hiện mới mẻ, với buổi nghe nhạc giữa tuần do các DJ được chọn lựa, chương trình âm nhạc của chúng tôi tập trung vào chất lượng và sự sáng tạo!

Đừng bỏ lỡ đêm nhạc ngẫu hứng hàng tuần của chúng tôi – Kultura Social Jam, nơi bạn có thể tự tin tham gia cùng các nhạc sĩ và hòa mình vào những sáng tác nguyên bản.

Hãy tham gia cùng chúng tôi mỗi tối tại C Bar để tận hưởng không khí sôi động và thưởng thức một ly cocktail tươi mát!

▪ 𝗔𝗱𝗱𝗿𝗲𝘀𝘀: 100 Le Quang Dao Str, Ngu Hanh Son District, Da Nang

▪ 𝗧𝗲𝗹: 0984.818.880

▪ 𝗧𝗶𝗺𝗲: 4 PM – until late

Date

Sep 30 2024
Expired!

Time

9:00 pm - 11:00 pm

Location

C Bar Da Nang
100 Le Quang Dao Str, Da Nang, Vietnam
C Bar Da Nang

Organizer

C Bar Da Nang
Phone
098 481 88 80
Website
https://www.facebook.com/CBarDanang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here